29 Kas 2011

Kelebek Mobilya Tv-Duvar ünitesi

Kelebek Mobilya Tv Ünitesi- Ürün no:14080























Kelebek Mobilya Tv ünitelerinde de iddialı! Siyah ve koyu ahşap renklerinin tercih edildiği  üründe piyasadaki bazı ürünlerde olduğu gibi yersiz, gereksiz çekmece ve dolaplar yer almıyor. Bu yüzden de gözü yormuyor. Şıklık ve sadelik öne çıkan özellikleri. Yeni evlenecekler, yemek takımında da aynı renk ve tonları tercih ederlerse hoş bir kombinasyon oluşturabilirler...Tv ünitesinin fiyatı ise 2.194 TL olarak belirlenmiş.


Kelebek mobilya, mobilya,en güzel mobilya, engüzelmobilya, koltuk, tv ünitesi,kelebek mobilya


2 yorum:

heaven dedi ki...

harika bişey.tam da benim aradığım gibi :)

Adsız dedi ki...

bende çok beğendim. tv ünitemi yeni almamış olsaydım kesin bunu alırdım :(
keşke bu siteyi daha önce görseydim :(

Yorum Gönder